Φορτηγό

Posted by Coffee 24/02/2017 1 Comment(s) Εντυπώσεις,

Φορτηγό Volvo FH 12 μοντέλο του 2004 με 1.070.000 χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο το δουλεύω πολλά χρόνια, το γνωρίζω πάρα πολύ καλά και είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Πρόσθεσα Polytron MTC στο λάδι του κινητήρα ύστερα από προτροπή φίλου μου εργολάβου. Μετά από 20.000 χιλιόμετρα που τσέκαρα τα λάδια είδα στο δείκτη του λαδιού, ότι δεν είχε κάψει καθόλου λάδι, ενώ πριν το Polytron έκαιγε περίπου 4 λίτρα. Επίσης με εντυπωσίασε η καλή κατάσταση του λαδιού. Ποτέ τόσα χρόνια δεν είχα δει λάδια 20.000 χιλιομέτρων σε τόσο καλή κατάσταση.

Γιάννης Ξενοδημητρόπουλος, Volvo FH 12 του 2004, Μεταφορές, Τρίπολη, 6978449499, 22-04-2017

 

- Το αυτοκίνητο ρετάριζε από τροφοδοσία. Καθώς το πήγαινα στο συνεργείο του κυρίου Τράκα στη Τρίπολη για να μετρήσω τα μπεκ, μπήκα στη Μεγαλόπολη και σταμάτησα στη Polytron. Τους ανέφερα το πρόβλημά μου και με συμβούλεψαν να βάλω ένα μπουκάλι πρόσθετο καυσίμου Polytron FC στο ρεζερβουάρ για να καθαρίσουν τα μπεκ. Επειδή η κατάσταση των μπεκ ήταν επιβαρυμένη για να ενδυναμώσουμε το καθαρισμό τους προσθέσαμε στο ρεζερβουάρ ακόμη 100cc πρόσθετο του λαδιού Polytron MTC. Κατόπιν στο δρόμο από Μεγαλόπολη για Τρίπολη και μετά από 20 λεπτά περίπου στη περιοχή της Ασσέας ο κινητήρας έστρωσε και λειτουργούσε άψογα με αποτέλεσμα να ματαιώσω την επίσκεψη στο συνεργείο. Από τότε έχω κάνει δεκάδες χιλιάδες απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.

Παναγιώτης Μ Ν.Μεσσηνίας, Scania 420 του έτους 2000 με 850.000 χιλιόμετρα κοντέρ.

 

- Το αυτοκίνητο είχε δύο ρεζερβουάρ εκ των οποίων το ένα ήταν απομονωμένο και δεν επικοινωνούσε με το άλλο. Στο ρεζερβουάρ αυτό λόγω του ότι το πετρέλαιο ήταν πολύ καιρό μέσα είχε πιάσει μύκητες. Όταν η αντλία άντλησε από αυτό το ρεζερβουάρ οι μύκητες πήγαν στα μπεκ με αποτέλεσμα ο κινητήρας να ρετάρει. Ο ηλεκτρολόγος στο συνεργείο της Scania έκανε διάγνωση ότι ο εγκέφαλος δεν διάβαζε καθόλου τους εγχυτήρες 4, 5, και 8 οι οποίοι ήταν εκτός στις 500 στροφές ενώ όταν μαρσάριζε το αυτοκίνητο τότε αυτοί ανταποκρινόντουσαν με καθυστέρυση 10 δευτερολέπτων υπολειτουργώντας. Ύστερα από προτροπή του ταξιτζή Θανάση Καρελά προστέθηκε στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου βελτιωτικό καυσίμου Polytron FC. Μετά το αυτοκίνητο έκανε 2 δρομολόγια και ξαναπήγε στο συνεργείο της Scania για έλεγχο κατά τον οποίο διαπιστώθηκε ότι τα προβληματικά μπεκ δούλευαν άριστα σε σημείο που ο τεχνικός πίστεψε ότι είχαν αντικατασταθεί με καινούργια σε άλλο συνεργείο. Το κάθε μπεκ του αυτοκινήτου είναι με μαζί την τρόμπα και η αντικατάστασή τους στοιχίζει 3200 ευρώ και φπα.

Καστραντάς Νίκος, Scania 164 μοντέλο 2004 Τρίπολη

 

- Έσωσα το σασμάν του αυτοκινήτου μου με το Polytron. Το αυτοκίνητο είχε κοντέρ 500.000 χιλιόμετρα περίπου και το σασμάν έκανε θόρυβο και ήθελα να το αντικαταστήσω. Τυχαία άκουσα γι αυτό το προϊόν και το δοκίμασα στο σασμάν. Από την ημέρα που το έβαλα το σασμάν βελτιωνόταν συνεχώς. Μετά από 1.000 με 1.500 περίπου χιλιόμετρα ο θόρυβος σταμάτησε, η λειτουργία του βελτιώθηκε και δεν θα το αντικαταστήσω.

 

(Scania 144 530HP Οδηγός βυτιοφόρου καυσίμων Ασπρόπυργος)

- Άκουσα για το Polytron MTC και αποφάσισα να το δοκιμάσω. Στα πρώτα 1000 km δεν παρατήρησα κάτι ιδιαίτερο, ίσως βελτίωση στην οικονομία πετρελαίου. Γύρω στα 1500 km παρατήρησα πιο ήσυχο ταξίδι.Έπειτα από 6 μήνες η βελτίωση της λειτουργίας του κινητήρα έχει γίνει πλέον θεαματική. Τώρα το αυτοκίνητο δεν έχει καμία σχέση τώρα με αυτό που ήταν πριν, ο κινητήρας του ποτέ δεν είχε δουλέψει τόσο στρωτά, και χωρίς θόρυβο. Το Polytron κάνει εξαιρετική δουλειά. Σίγουρα θα το χρησιμοποιήσω στα σαζμάν και τα διαφορικά.

(Αγγελονίδης Αλέκος - εταιρεία μεταφορών)

 

- Το αυτοκίνητο πηγαινοέρχεται Αθήνα Μεγαλόπολη καθημερινά. Πριν τη χρήση Polytron MTC το αυτοκίνητο άναβε λαμπάκι ρεζερβουάρ καυσίμου στην επιστροφή, αρκετά χιλιόμετρα πριν φθάσει Μεγαλόπολη. Με το Polytron MTC φθάνω στη Μεγαλόπολη, κάνω δρομολόγια σε κοντινά χωριά και μετά ανάβει το λαμπάκι. Αργότερα δοκίμασα το Polytron FC βελτιωτικό καυσίμου και είδα ότι το αυτοκίνητο έπαψε να καπνίζει, είναι πιο δυνατό με μεγαλύτερη τελική και ακόμη περισσότερη οικονομία. Δοκίμασα Polytron Pen Lube στο κλάρκ στο οποίο θορυβούσαν η αλυσίδα και τα ρουλεμάν. Με τη χρήση Polytron Pen Lube ο θόρυβος σταμάτησε εντελώς. Επίσης παρατηρώ την αλυσίδα του κλαρκ να δείχνει κάθε μέρα γυαλισμένη και καθαρή λες και την πέρασες πριν λίγη ώρα.

(Πέτρος Δρίβας - Mercedes Φορτηγό αυτοκίνητο)

 

- Το αυτοκίνητο είχε δύσκολο σαζμάν. Άκουσα για το Polytron και αποφάσισα να το δοκιμάσω. Αφού πρόσθεσα Polytron MTC στο σαζμάν είδα την βελτίωση της λειτουργίας του μέσα σε λίγη ώρα. Πιο ομαλές, άνετες και απροβλημάτιστες αλλαγές ταχυτήτων. Θα βάλω Polytron σε όλα τα χωματουργικά μηχανήματα που έχω, γιατί θέλω να τα προστατέψω από τις σκληρές συνθήκες που εργάζονται.

(Γιώργος Γιαννατσούλιας - Mercedes)

 

- Το φορτηγό έχασε τη βαλβολίνη στο σαζμάν με αποτέλεσμα αυτό να ανάψει, να θορυβεί και να υπάρξει πρόβλημα στην ομαλή εμπλοκή των ταχυτήτων. Δοκίμασα το Polytron MTC σαν την έσχατη λύση πριν την επισκευή. Η επιλογή μου αυτή με γλίτωσε αρκετές χιλιάδες ευρώ γιατί την ίδια μέρα και μετά την πάροδο μερικών χιλιομέτρων το σαζμάν έστρωσε και δούλευε σαν καινούργιο.!!!!

(Γρηγόρης Τζανέτος)