Λεωφορεία

Posted by Coffee 24/02/2017 2 Comment(s) Εντυπώσεις,

- Λεωφορείο Scania με 600.000 χιλιόμετρα ήρθε με πρόβλημα τροφοδοσίας καυσίμου. Ο κινητήρας του ρετάριζε, ο ένας του κύλινδρος είχε κόψει. Στο ταμπλό έβγαζε ένδειξη πρόβλημα μπεκ. Το λεωφορείο είχε 150 λίτρα πετρέλαιο στο ρεζερβουάρ. Πρόσθεσα 1 μπουκάλι πρόσθετο καυσίμου Polytron FC και επειδή το πρόβλημα ήταν έντονο πρόσθεσα και λίγη ποσότητα πρόσθετο λαδιού Polytron MTC. Είπα στον οδηγό να μη βάλει πετρέλαιο πουθενά μέχρι να φθάσει στην Αθήνα. Ο οδηγός μου ανέφερε οτι η λειτουργία του κινητήρα έστρωσε πριν φθάσει στην Αθήνα, επίσης έσβησε και η ένδειξη στο ταμπλό.

Λεωφορείο Scania με 600.000 χλμ του ΚΤΕΛ Αργους,  Κωστούρος Πέτρος συνεργείο Αυτοκινήτων Άργος  

  

- Το Λεωφορείο είχε πολλές αναθυμιάσεις. Όλα έδειχναν ότι έπρεπε να λύσω τον κινητήρα για επισκευή. Στο internet είδα ότι υπάρχει ένα πρόσθετο λαδιού που περιορίζει τις  αναθυμιάσεις. Χρησιμοποίησα το Polytron MTC στο λεωφορείο μου και παρατήρησα ότι πράγματι οι αναθυμιάσεις του κινητήρα μου είναι πλέον σε αποδεκτά επίπεδα και ότι όλα δείχνουν ότι απέφυγα και την επισκευή. Το Polytron επίσης βελτίωσε τον ήχο και την απόδοση του κινητήρα και την οικονομία καυσίμου. Η κατανάλωση καυσίμου μετρήθηκε και τα αποτελέσματα είναι τα εξής:

Πριν το Polytron MTC με 1 ντεπόζιτο πετρελαίου (500 λίτρα) το λεωφορείο έβγαζε 1.850 χιλιόμετρα ενώ τώρα με το Polytron MTC το λεωφορείο βγάζει 2.050 χιλιόμετρα δηλαδή δηλαδή 200 χιλιόμετρα παραπάνω σε κάθε γέμισμα (11% οικονομία καυσίμου).

Mercedes 442 του 1994 με 1.200.000 χιλιόμετρα – Δημ. Μπάτζιος – Τουριστικό Γραφείο – Λάρισα 0037259406265.

 

- Χρησιμοποιώ  το Polytron MTC σχεδόν 2 χρόνια από τα 170.000km, τώρα το λεωφορείο έχει 350.000km. Στο διαφορικό που έβαλα αρχικά μείωσε το βούισμα ενώ στον κινητήρα μείωσε την θερμοκρασία του λαδιού και την κατανάλωση πετρελαίου ως εξής:

Χωρίς το Polytron MTC η θερμοκρασία του λαδιού στο ίσωμα ήταν 92°C και στην ανηφόρα ήταν 105°C με 106°C. Η κατανάλωση πετρελαίου στο δρομολόγιο Αθήνα Μεγαλόπολη με επιστροφή (η απόσταση είναι 400km) ήταν  110 με 115 λίτρα.

Με το Polytron MTC η θερμοκρασία του λαδιού στο ίσωμα παραμένει στους  92°C, ενώ  στην ανηφόρα δεν ξεπερνά τους  95°C με 96°C, ως εκ τούτου είναι μειωμένη κατά 10°C σε σχέση με πριν. Η κατανάλωση πετρελαίου στο ίδιο δρομολόγιο είναι 100 με 102 lit ως εκ τούτου είναι μειωμένη κατά 12 λίτρα κατά μέσο όρο. Στα 400km εξοικονομώ 12 λίτρα πετρέλαιο, άρα σε κάθε 40.000km (που αλλάζω λάδια) εξοικονομώ 1.200 λίτρα δηλαδή περίπου 1600€ με 1700€.

 Σεχιώτης Παναγιώτης, ΚΤΕΛ Τρίπολης, VOLVO B12B, Μοντέλο 2006

 

- Χρησιμοποίησα το Polytron MTC επειδή το λεωφορείο είχε σκληρό σαζμάν. Τώρα οι ταχύτητες αλλάζουν με ένα φύσημα! Δεν υπάρχει καμία σχέση με το σαζμάν που ήταν πριν. Στο διαφορικό επίσης έχουν ησυχάσει τα ρουλεμάν, και το ξέρω καλά αυτό γιατί το αυτοκίνητο το οδηγώ πολλά χρόνια.

(Κουτσόπουλος Λάμπρος, Τουριστικά λεωφορεία)

 

- Δοκίμασα το Polytron MTC,βελτιώθηκε πολύ η λειτουργία του κινητήρα και το αυτοκίνητο. Δεν περίμενα να κάνει τόσο πολύ οικονομία στο πετρέλαιο.!

(Τουριστικό Γραφείο Ξυνός - Καλαμάτα)

 

- Είμαι κάτοχος και οδηγός λεωφορείου Daff SB3000 Smit μοντέλου 1998. Έβαλα το Polytron MTC στις 470.000 χιλιόμετρα και τώρα έχει 570.000. Πράγματι σε αυτά τα χιλιόμετρα παρατήρησα βελτίωση στην οικονομία του αυτοκινήτου και ελάττωση του θορύβου του κινητήρα. Έβαλα Polytron MTC στο σασμάν και στο διαφορικό του αυτοκινήτου. Στο σασμάν παρατήρησα βελτίωση στα κουμπώματα των ταχυτήτων ενώ στο διαφορικό μείωση του θορύβου λειτουργίας του. Χρησιμοποιώ επίσης το πρόσθετο καυσίμου Polytron FC για να είμαι σίγουρος οτι τα μπεκ μου είναι εντελώς καθαρά και για να έχει ο κινητήρας μου καλύτερη απόδοση.

(Λιώσης Χρήστος, Λεωφορείο Daff SB3000 Smit, Αλέα Τεγέας)

 

Πρόκειται για λεωφορείο Neoplan N1216 μοντέλο του 2007 το οποίο φοράει κινητήρα MAN D20 με κλάση καυσαερίων Euro 4.

Πρόσθεσα Polytron MTC στα λάδια στις 100.000 χιλιόμετρα για να βελτιώσω την λίπανση του κινητήρα και επειδή αλλάζω τα λάδια του κάθε 50.000 χιλιόμετρα. Το λεωφορείο ήταν καινούργιο και δεν αντιλήφθηκα ιδιαίτερη βελτίωση στην απόδοση του κινητήρα του, εκτός του ότι παρήγαγε πολύ καθαρότερα καυσαέρια στο ΚΤΕΟ.

Το Polytron MTC το χρησιμοποιούσα στο λεωφορείο σε κάθε αλλαγή λαδιού, μέχρι που το πούλησα σε τουριστικό γραφείο στις 250.000 χιλιόμετρα. Ο νέος  ιδιοκτήτης μου είπε, ότι το λεωφορείο πέρασε ΚΤΕΟ στην Γερμανία εντυπωσιάζοντας τους τεχνικούς με την καθαρότητα των καυσαερίων του. Το λεωφορείο πήρε την πιστοποίηση EURO 5 από το ΚΤΕΟ της Γερμανίας, γεγονός που σημαίνει οτι μπορεί να κυκλοφορήσει σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή πρωτεύουσα.

(Χρήστος Λαμπίρης - ΚΤΕΛ Τρίπολης - Neoplan N1216 μοντέλο 2007)  

 

Στο VOLVO το διαφορικό βούιζε όταν άφηνα το γκάζι. Το πρόβλημα αυτό φάνηκε όταν το λεωφορείο είχε συμπληρώσει 100.000 χιλιόμετρα. Δοκίμασα αρκετά και γνωστά πρόσθετα στην βαλβολίνη του διαφορικού προκειμένου να περιορίσω το πρόβλημα αλλά δεν είδα καμία βελτίωση. Ένας συνάδελφος μου είπε να δοκιμάσω το Polytron MTC. Μετά την πρόσθεση του Polytron, ο θόρυβος μειώθηκε κατά 70%. Μετά από 150.000 χιλιόμετρα άλλαξα την βαλβολίνη με καινούργια και πρόσθεσα ξανά Polytron MTC. Με έκπληξη διαπίστωσα ότι ο θόρυβος του διαφορικού σταμάτησε εντελώς!!!!! Το αυτοκίνητο έχει 350.000 χιλιόμετρα και το διαφορικό δεν ακούγεται καθόλου. Έβαλα στο ταξί VW Passat του 2006 μοντέλο με 390.000 χιλιόμετρα και το αυτοκίνητο σταμάτησε να καίει λάδι!

(Κυριακούλης Ανδρέας - ΚΤΕΛ Τρίπολης – VOLVO B12B)