Μοτοσυκλέτες

Posted by content 14/09/2016 0 Comment(s) Εντυπώσεις,

Βάλαμε Polytron MTC στον κινητήρα. Μαλάκωσαν οι ταχύτητες και ο κινητήρας έγινε πιο ομαλός στη λειτουργία του. Ηρέμησε το σφύριγμα του εκκεντροφόρου κατά 60%

V Strom 1000 μοντέλο 2004, Οικονομίδης MotoService Καλλιθέα.

 

Αρχή μπιέλας. Η μπιέλα ακουγόταν δυνατά στο άνοιγμα του γκαζιού (όταν ο κινητήρας έπαιρνε φορτίο), ακουγόταν πάρα πολύ. Με το Polytron ο θόρυβος μειώθηκε 90%. Τώρα ακούγεται λες και βαράει κοκοράκι αρπαγμένο, ενώ στην αρχή ήταν καθαρά μπιέλα. Αν δεν διορθωνόταν η κατάσταση με το Polytron το μηχανάκι θα πήγαινε για επισκευή. Τώρα κυκλοφορεί κανονικά.

Beverli 500, Οικονομίδης MotoService Καλλιθέα.

 

Στο μηχανάκι δεν είχαμε τόσο καλή απομόνωση στο συμπλέκτη. Οι ταχύτητες ακουγόντουσαν στην αλλαγή και ήταν λίγο σκληρές στην απομόνωση. Αργούσε να βρει τη νεκρά από τη πρώτη ταχύτητα στη δευτέρα. Βάλαμε polytron στο λάδι του κινητήρα και η κατάσταση βελτιώθηκε 90%

Suzuki V Strom 650 μοντέλο 2006, Οικονομίδης MotoService Καλλιθέα.

 

Στο μηχανάκι είχα βάλει συνθετικό λάδι 15W 40 και στα μόλις 1000km είχε το είχε κάψει σχεδόν όλο με αποτέλεσμα το μηχανάκι να βροντάει. Αμέσως πρόσθεσα στο λάδι 10% Polytron MTC, έκανα 500 χιλιόμετρα και μετά άλλαξα τα λάδια με Polytron 15W 40. Από τότε έχω κάνει 3.000 χιλιόμετρα και το μηχανάκι δεν έχει κάψει σταγόνα, ενώ ο θόρυβος σταμάτησε.

(Κώστας Κουτσουμπός, Γλυφάδα Αθήνα, Crypton, 6977617987)

 

- Έχω ένα μηχανάκι Honda με μοτέρ Nifan 120cc. Πριν δοκιμάσω το πρόσθετο Polytron το μηχανάκι όταν ήταν παγωμένο στο ρελαντί έσβηνε, επίσης έκαιγε λάδια και όταν ζεσταινόταν έκανε διακοπές, ακόμα επίσης όταν ξεκινούσε αργούσε να φύγει (πατινάριζε). Μετά το Polytron το μηχανάκι σήκωσε ρελαντί (χωρίς να πειράξω τίποτα), τώρα δεν κάνει διακοπές όταν είναι κρύο, ξεκινάει κανονικά χωρίς να πατινάρει και έχει κόψει η κάπνα. Για το λάδι έχω να πω ότι πριν βάλω το Polytron τα λάδια μαυρίζανε μέσα στη πρώτη εβδομάδα ενώ τώρα τα έχω 10 μέρες και είναι καθαρά. Επίσης το Polytron έκοψε τις αναθυμιάσεις του λαδιου.

(Κώστας Honda, Σκιαδάς Ν. Αχαίας)

 

Hayabusa 1300cc 210 HP μοντέλο 2007

- Για τη λίπανση της αλυσίδας χρησιμοποιούσα ένα ειδικό αμερικάνικο σπρέι. Η αλυσίδα είχε σφίξει από ακαθαρσίες και έκανε θόρυβο. Όταν ψέκασα με το λιπαντικό σπρέι της Polytron στην αλυσίδα είδα ότι στην αρχή άφρισε, έπειτα περίμενα μερικά λεπτά να δράσει και μετά  σκούπισα την αλυσίδα. Μέσα στα πρώτα 5 λεπτά οδήγησης ο θόρυβος σταμάτησε εντελώς.

 (Αντώνης Βαμβακούσης Μαρούσι Αθήνα - Hayabusa 1300cc 210 HP μοντέλο 2007)

 

- Στο μηχανάκι που έβαλα το Polytron MTC ελέγχω το λάδι περιστασιακά και όχι με τα χιλιόμετρα. Λόγω φόρτου εργασίας έκανα μήνες να το ελέγξω. Μια μέρα που ήρθα από διαδρομή 65 χιλιομέτρων πήγα να ελέγξω την κατάσταση του λαδιού και είδα ότι στο κάρτερ δεν υπήρχε σταγόνα! Το περίεργο είναι ότι κατά τη διαδρομή δεν πήρα καμία ένδειξη υπερθέρμανσης του κινητήρα και τελικά αποδείχθηκε εκ των υστέρων οτι ο κινητήρας δεν είχε πάθει το παραμικρό και δουλεύει φυσιολογικά.

(Lifan 100cc του 2005, Νικήτας Χριστοφιλόπουλος, Ποταμιά Αρκαδίας)

 
- Honda CR 125 Βάλαμε Polytron MTC στο κιβώτιο ταχυτήτων και μετά από 30 χιλιόμετρα περίπου έστρωσαν οι ταχύτητες ενώ προηγουμένως κόλλαγαν. Βάλαμε σε Modenas Kriss II στο κινητήρα και έστρωσε πολύ η λειτουργία του. Στο ρελαντί έγινε αθόρυβο και οι ταχύτητες μετά από 50 χιλιόμετρα περίπου λειτουργούσαν όπως ήταν καινούργιο.
(Γιώργος Καλαμάτα Honda CR 125 - Modenas Kriss II)
 
- Θορυβούσε η αλυσίδα της  μηχανής μου. Ο θόρυβός της γινόταν πιο έντονος όταν η μηχανή πέρναγε πάνω από σαμάρια ή λακκούβες και ιδιαίτερα όταν την οδηγούσα με συνεπιβάτη.Ήμουν αποφασισμένος να την αντικαταστήσω με μια καινούργια μέχρις ότου δοκίμασα το λιπαντικό σπρέι της polytron. Ψέκασα την αλυσίδα της μηχανής μου με το σπρέι το πρωί και παρατήρησα την ίδια μέρα τον θόρυβο να μειώνεται σε σημείο που το βράδυ σταμάτησε εντελώς.
Με έκπληξη παρατήρησα ότι η αλυσίδα είχε χαλαρώσει σχεδόν δύο δόντια και γυάλιζε σαν καινούργια. Ρύθμισα την αλυσίδα η οποία πλέον όταν οδηγώ την μηχανή μου δεν θορυβεί σε καμία περίπτωση.
(Κώστας Κυριαζόπουλος - ΥΑΜΑΗΑ ΧΤ 600 Αθήνα 6997663043)

 

Χρησιμοποίησα το Polytron Pen Lube για λίπανση της αλυσίδας και του ρουλεμάν του πίσω τροχού στην μηχανή 1000cc που έχω που θορυβούσαν. Ο θόρυβος από την αλυσίδα και από το ρουλεμάν της μηχανής μου σταμάτησε.

(Αντώνης Δρίβας : Μηχανή μεγάλου κυβισμού 1000cc 6946684960)

 

Η μοτοσυκλέτα μου είναι cross και η αλυσίδα της εξαιτίας της σκληρής χρήσης της μηχανής στο χώμα λερώνεται από τα χώματα, χάνει την λίπανσή της και θορυβεί. Κάθε φορά μετά από κάθε δοκιμή ή αγώνα η αλυσίδα θέλει οπωσδήποτε λίπανση. Την λίπαινα με κάποιο ειδικό σπρέι για αλυσίδες μηχανών. Άκουσα ότι το σπρέι Ppolytron Pen Lube είναι το κάτι άλλο για τις αλυσίδες. Λοιπόν το δοκίμασα και παρατήρησα ότι η λίπανση της αλυσίδας έχει τρομερά μεγαλύτερη διάρκεια και αντοχή στην σκληρή χρήση, ο θόρυβός της είναι ελάχιστος και δεν χρειάζεται να την λιπαίνω μετά από κάθε δοκιμή. Από δω και στο εξής θα την λιπαίνω μόνο με Polytron PL.

(Άγνωστος - Μηχανή Cross)

 

VESPA (Πρόσθετο Polytron MTC στον κινητήρα)

Εντυπωσιάστηκα από την συμπίεση που ανέβασε ο κινητήρας με το Polytron MTC. Ο ήχος που κάνει τώρα ο κινητήρας δείχνει την βελτίωση της συμπίεσής του και της λειτουργίας του γενικότερα.  Τώρα ανεβαίνω την Κηφισίας με 3η ταχύτητα και 87km/h στο κοντέρ, ενώ πρώτα δεν μπορούσα να πιάσω αυτά τα χιλιόμετρα ούτε στο ίσωμα!

(Απόστολος Αγγελοκωστόπουλος - Vespa 200cc δίχρονη – Αθήνα)

 

HONDA VARADERO (Πρόσθετο Polytron MTC στον κινητήρα) 

Στα πρώτα περίπου 3km της διαδρομής και χωρίς το Polytron MTC, το όργανο θερμοκρασίας της μηχανής ανεβάζει τρεις γραμμές. Με το Polytron MTC ανεβάζει μόνο την μία για την ίδια απόσταση. Επίσης παρατήρησα αισθητή μείωση θορύβου.

(Μιχάλης Κατζέλης - Honda Varadero του 2007 - χιλιόμετρα 45.000 - Άργος)

 

Yamaha 135 X Crypton (Πρόσθετο Polytron MTC και FC στον κινητήρα)

Το πρόσθετο λαδιού Polytron MTC μείωσε τον θόρυβο του κινητήρα κατά 30% περίπου.

Το μηχανάκι έσβηνε στο ρελαντί. Όταν χρησιμοποιώ όμως το πρόσθετο καυσίμου Polytron FC στο καύσιμο το μηχανάκι δεν σβήνει.

(Μίλτος Λιανός - Yamaha 135 X Crypton -  χιλιόμετρα: 55.000 - Αθήνα) 

 

Beverly 250 - (Πρόσθετο Polytron MTC και FC στον κινητήρα)

Το Polytron MTC μείωσε  τον θόρυβο λειτουργίας της μηχανής. Παρατήρησα επίσης ότι ο κινητήρας δουλεύει με χαμηλότερη θερμοκρασία, στροφάρει πιο εύκολα και το βερντυλατέρ αργεί να ανάψει. Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν την ημέρα που άλλαξα την αντλία νερού στον κινητήρα. Όταν έβγαλα το κέλυφος για να αλλάξω την αντλία παρατήρησα το εσωτερικό του κινητήρα τόσο καθαρό και αστραφτερό σαν να ήταν  καινούργιος.

Γιο το πρόσθετο καυσίμου Polytron FC που έχω δοκιμάσει παρατήρησα ότι όταν το χρησιμοποιώ βγάζω 15 χιλιόμετρα παραπάνω στο φουλάρισμα. Συγκεκριμένα το μηχανάκι χωρίς το Polytron FC βγάζει 120 χιλιόμετρα και με το Polytron FC βγάζει 135 χιλιόμετρα.

Αν δώσω το δικό μου μηχανάκι σε κάποιον που οδηγάει ακριβώς το ίδιο θα καταλάβει αμέσως την διαφορά σε σχέση με το δικό του μηχανάκι.    

(Γιώργος Γκορτσάς – Beverly 250 του 2008 με 55.000 χιλιόμετρα - Αθήνα)