Συμβουλές

Posted by content 14/09/2016 0 Comment(s) Πληροφορίες/Οδηγίες,

- Μην περιμένετε να ξεπέσει ο κινητήρας σας για να βάλετε Polytron. Δεν μπορεί να κάνει τίποτα το Polytron όταν οι κύλινδροι γίνουν οβάλ (κάνουν νύχι) και τα ελατήρια εξαντληθούν. Στην περίπτωση αυτή ο κινητήρας θέλει επισκευή ή αντικατάσταση, δηλαδή πολλά χρήματα. Για να μην φτάσει σε αυτήν την κατάσταση προνοήστε και βάλτε του Polytron. Με αυτό τον τρόπο θα σταματήσετε την τριβή του, που είναι η αιτία της φθοράς του και θα αυξήσετε εντυπωσιακά την αντοχή του και τη μακροζωϊα του. (Το Polytron MTC δεν περιέχει μόρια Teflon, μολυβδαίνιο ή άλλης στερεής ή πλαστικής ύλης).


 

- Πριν χρησιμοποιήσετε το Polytron MTC διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες χρήσης. Εάν χρησιμοποιείτε το Polytron για πρώτη φορά, μη διστάσετε να επικοινωνήστε μαζί μας για κάποια διευκρίνηση στα τηλέφωνα 2791025030 / 6977295047.


 

- Προσθέστε Polytron MTC στο λάδι κινητήρων για να τους προστατέψετε από τη τριβή, τη φθορά, τις υψηλές πιέσεις, τις υπερθερμάνσεις, τη σκόνη του περιβάλλοντος, και τα λιπαντικά αμφιβόλου ποιότητας. Με αυτό το τρόπο θα αυξήσετε εντυπωσιακά την αποδοσή τους, την αντοχή τους και τη μακροζωϊα τους.


 

- Προσθέστε Polytron MTC στο λάδι κινητήρων που έχουν αναθυμιάσεις από κολλημένα ελατήρια.  Συνήθως οι αναθυμιάσεις προέρχονται από κατάλοιπα που συσσωρεύονται στα ελατήρια με αποτέλεσμα αυτά να κολλάνε και να μην στεγανοποιούν αποδοτικά τον κύλινδρο. Το Polytron καθαρίζει εντελώς τα ελατήρια και τα ελευθερώνει από τα κατάλοιπα με αποτέλεσμα αυτά αποκτούν ξανά την ελαστικότητά τους και να εφαρμόζουν καλύτερα στον κύλινδρο, γεγονός που περιορίζει τις αναθυμιάσεις.


 

 - Προσθέστε Polytron MTC στη βαλβολίνη του κιβωτίου ταχυτήτων ή του διαφορικού που θορυβεί. Είναι η καλύτερη λύση για να περιοριστεί ο θόρυβος, ακόμα και να σταματήσει εντελώς όταν η ζημιά είναι στο αρχικό στάδιο. Σε παλιά κιβώτια ταχυτήτων οχημάτων που φέρουν τρόμπα, αγωγούς κυκλοφορίας λαδιού και βαλβίδες προτείνεται να χρησιμοποιηθεί αρχικά στα παλιά λάδια περίπου 1000 χλμ πριν την αλλαγή τους. 


 

- Προσθέστε Polytron MTC μόνο 5% κατ' όγκο στο ATF του αυτόματου σασμάν και στα υδραυλικά. Αποφύγετε στα πολύ παλιά και ασυντήρητα αυτόματα σασμάν και υδραυλικά συστήματα επειδή ενδέχεται να "κρύβουν" πάρα πολλά κατάλοιπα.


 

- Προσθέστε Polytron MTC σε κιβώτια ταχυτήτων αγροτικών μηχανημάτων, φρεζών, καταστροφέων κλπ, όταν έχουμε προβλήματα θορύβου, πρόωρης φθοράς ή υπερθέρμανση.


 

- Προσθέστε Polytron MTC σε μοτοσικλέτες και παπιά. Στις μηχανές που δοκιμάστηκε αύξησε την ελαστικότητα του κινητήρα, ελάττωσε τον θόρυβο, μείωσε την θερμοκρασία, την κατανάλωση καυσίμου και βελτίωσε το σασμάν. Δείτε την λίστα μηχανών που έχει δοκιμαστεί το Polytron στο ΣΥΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ > ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ > ΕΡΩΤΗΣΗ 4. Στη περιπτώση που παρατηρηθεί πατινάρισμα του συμπλέκτη (πολύ παλιά παπιά) προβείτε άμεσα σε νέα αλλαγή λαδιού χωρίς Polytron και ο συμπλέκτης θα επανέλθει.

 

- Κρατήστε κάποια ποσότητα από τα μεταχειρισμένα λάδια σας που έχουν Polytron MTC για λίπανση στις αλυσίδες στα βενζινοπρίονα, κοπτικά κλπ.


 

- Αποφύγετε τη χρήση Polytron MTC σε ένα καινούργιο ή σε ένα μετά από γενική επισκευή κινητήρα γιατί η ισχυρή αντιτριβική του δράση θα εμποδίσει το στρώσιμό του. Θα πρέπει πρώτα να προηγηθεί το "στρώσιμο" του κινητήρα για να πάρει τα σωστά διάκενα. Θέλει τουλάχιστον μια αλλαγή χωρίς Polytron MTC μετά την επισκευή.


 

 - Αποφύγετε τη χρήση Polytron MTC σε ένα πολύ παλιό κινητήρα που καίει πάρα πολύ λάδι γιατί υπάρχει πιθανότητα να ανέβει ακόμα η κατανάλωση του λαδιού, επειδή το Polytron θα τον καθαρίσει εντελώς από τα κατάλοιπα προκειμένου να "φινίρει" τα μέταλλα και τότε το λάδι θα βρει πιο καθαρό τον δρόμο προς τον θάλαμο καύσης, αφού τα ελατήρια των εμβόλων θα είναι εξαντλημένα και ο κύλινδρος παραμορφωμένος.


 

- Αποφύγετε τη χρήση Polytron MTC σε κιβώτια φορτηγών αυτοκινήτων με ιντάρτερ. Έχει παρατηρηθεί πατινάρισμα του μηχανισμού ιντάρτερ, γιατί λιπαίνεται από το λάδι του σασμάν που έχει το polytron.


 

- Xρησιμοποιείστε Polytron FC στο καύσιμο για να επιτύχετε καλύτερη καύση και άριστο ψεκασμό. Στη περίπτωση που κάποιο μπεκ δεν λέει να ξεκολλήσει δοκιμάστε να ρίξετε λίγο λάδι Polytron MTC μαζί με λίγο 10ράκι στο ρεζερβουάρ ή καλύτερα στο προφίλτρο πετρελαίου για τα μεγάλα οχήματα. Κάντε μερικά χιλιόμετρα και αν δεν διορθωθεί θέλει αντικατάσταση.