Ταξί

Posted by content 25/02/2017 0 Comment(s) Συχνές Ερωτήσεις,

1.Γιατί να βάλω Polytron στον κινητήρα του ταξί?

- Για να σταματήσεις την τριβή που περιορίζει την απόδοσή του.

- Για να σταματήσεις την τριβή που είναι η αιτία της φθοράς του.

- Για να κρατήσεις τα λάδια του περισσότερα χιλιόμετρα.

- Για να γίνει πιο ανθεκτικός, πιο ελαστικός και πιο οικονομικός.

- Για να αποφύγεις τις συχνές συντηρήσεις και την γενική επισκευή.

- Για να αυξήσεις την αξιοπιστία του σε ακραίες συνθήκες λειτουργίας.

- Για να τον προστατέψεις σε περίπτωση υπερθέρμανσης.

Η βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα γίνεται αισθητή από τον καλύτερο ήχο λειτουργίας του, την μειωμένη κατανάλωση λαδιού και τον περιορισμό των αναθυμιάσεων. Η οικονομία καυσίμου κυμαίνεται στο 10% με 15% κατά μέσο όρο μετρήσεων.

2. Γατί όταν το χρησιμοποιώ για πρώτη φορά Polytron MTC πρέπει να το χρησιμοποιήσω προκαταβολικά στα παλιά λάδια 500 χλμ πριν την αλλαγή?

Είναι αναγκαίο να καθαριστεί ο κινητήρας μας από τα κατάλοιπα. Το Polytron MTC πρέπει να βρει τα μέταλλα εντελώς καθαρά, για να τα κατεργαστεί σωστά και να βελτιώσει στο μέγιστο την ποιότητα των επιφανειών τους. Tο Polytron MTC αναλαμβάνει να καθαρίσει τα μέταλλα.

Την πρώτη φορά που θα βάλουμε Polytron MTC, προτείνεται να το βάλουμε στα παλιά λάδια γιατί αυτό θα βγάλει τα κατάλοιπα που είχαν μείνει για χρόνια κολλημένα στα έμβολα και τους κυλίνδρους και θα τα ρίξει στο παλιό λάδι το οποίο όμως σύντομα θα αλλαχτεί.

Εάν ο κινητήρας είναι παλιός και κακοσυντηρημένος, μπορεί να βγάλει την πρώτη φορά υπερβολική ποσότητα καταλοίπων τα οποία θα επιβαρύνουν τόσο πολύ το λάδι με πιθανότητα να ανάψει το λαμπάκι του λαδιού (σπάνια περίπτωση). Τότε πρέπει να αλλαχτούν τα λάδια αμέσως.

3. Αντέχουν τα λάδια περισσότερα χιλιόμετρα με Polytron MTC?

Ένα λάδι των 5.000 χλμ μπορεί να διαρκέσει έως και 30.000 χιλιόμετρα καθότι το Polytron μεταφέρει στο λάδι πολύτιμα συστατικά που βελτιώνουν την ποιότητά του, το ιξώδες του, την αντιοξειδωτική του ικανότητα γι’ αυτό και διαρκεί περισσότερο. Ένα ταξί είναι όχημα που πραγματοποιεί πολλά χιλιόμετρα συνεπώς το Polytron θα απαλλάξει τον ιδιοκτήτη του από πολλές αλλαγές λαδιού.

4. Θέλω να αλλάζω τα λάδια νωρίς και κάτω από 10.000 χλμ. Συμφέρει να βάζω Polytron?

Τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις την μισή από την προτεινόμενη ποσότητα δηλαδή 5% κατ' όγκο. Είναι προτιμότερο να βάζεις 10% κατ' όγκο και να ξεπερνάς το όρο των 10.000 χλμ. Συμφέρει περισσότερο και αποδίδει καλύτερα.

5. Είμαι ιδιοκτήτης ταξί και έχω οδηγό, γιατί να βάλω Polytron?

Γιατί ποτέ δεν βλέπεις σε τι συνθήκες οδηγείται το αυτοκίνητό σου και πως το χειρίζεται ο οδηγός του. Το ταξί ταλαιπωρείται ιδιαίτερα στον καύσωνα, στο μποτιλιάρισμα και στα φανάρια. Με το Polytron το βεντυλατέρ αργεί πολύ να ανάψει και μετά σβήνει σχεδόν αμέσως. Με το Polytron περιορίζεις στο μηδέν (οριακά) τις τριβές του κινητήρα σου, αργείς να αλλάξεις τα λάδια τoυ και τον κάνεις πολύ πιο ανθεκτικός στις σκληρές συνθήκες που θα αντιμετωπίσει.

6. Είμαι οδηγός σε ταξί που δεν είναι δικό μου, γιατί να βάλω Polytron?

Γιατί θα απολαμβάνεις την ποιοτικότερη και ασφαλέστερη λειτουργία του κινητήρα.. Το Polytron θα σε προστατέψει σε μια δύσκολη περίπτωση που σε άλλες συνθήκες θα είχες μείνει στο δρόμο.

7. Βάζω συνθετικό λάδι. Μπορώ να βάλω Polytron?

Ναι μπορείς να βάλεις. Το Polytron είναι συμβατό με όλα τα λιπαντικά, απλά ή συνθετικά.. Σε αυτή την περίπτωση συμφέρει η χρήση του Polytron ημισυνθετικού ή συνθετικού λαδιού σαν κόστος από την αγορά ενός ακριβού συνθετικού λαδιού μαζί με το πρόσθετο Polytron.   

8. Θα δω κάποια βελτίωση στην απόδοση του κινητήρα με το Polytron MTC?

Είναι γεγονός ότι υπάρχει βελτίωση στην απόδοση του κινητήρα γιατί το Polytron σταματά τις τριβές που μειώνουν την απόδοση της λειτουργίας του.

Το μέγεθος της βελτίωσης που θα αντιληφθεί ο οδηγός εξαρτάται από την κατάσταση του  αυτοκινήτου του. Όταν είναι το αυτοκίνητό του είναι σε καινουργή κατάσταση ενδεχομένως να παρατηρήσει μικρή βελτίωση στην απόδοση επειδή η μηχανή του είναι καινούργια και τα μέταλλα δεν έχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης από το Polytron MTC.

Σε άλλη περίπτωση ο οδηγός θα αντιληφθεί την βελτίωση στην απόδοση της λειτουργίας του κινητήρα και ενδεχομένως να εντυπωσιαστεί από αυτή.

9. Θα δώ κάποια οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου εξαιτίας της μείωσης της τριβής?

Ναι. Υπάρχει οικονομία καυσίμου και εξαρτάται από την κατάσταση του κινητήρα. Ενδεικτικά ανφέρω οτι σε Mercedes 270cdi που δοκιμάστηκε η κατανάλωση έπεσε από 8,3 lit/100km στα 7,2 lit/100km. Ο τρόπος οδήγησης παίζει τον βασικότερο ρόλο για να πετύχεις χαμηλή κατανάλωση αλλά και το Polytron βοηθά σημαντικά.

10. Το αυτοκίνητό μου καίει λάδια Θα δω βελτίωση αν χρησιμοποιήσω το Polytron?

Εξαρτάται από που προέρχεται η κατανάλωση του λαδιού. Εάν είναι από ξεραμένα λαστιχάκια και ξεχειλωμένους οδηγούς βαλβίδων τότε δεν θα μπορέσει να κάνει τίποτα. Εάν προέρχεται από κολλημένα ελατήρια εμβόλων τότε η κατάσταση θα βελτιωθεί εκπληκτικά και ο κινητήρας θα συνεχίσει να λειτουργεί αποδοτικά για πολλά χρόνια.    

11. Το αυτοκίνητό μου έχει αναθυμιάσεις. Να βάλω Polytron;

Ναι. Είναι η καλύτερη λύση γιατί συνήθως οι αναθυμιάσεις προέρχονται κατάλοιπα που κολλάνε στα ελατήρια με αποτέλεσμα αυτά να κολλάνε, να χάνουν την ελαστικότητά τους και να μην στεγανοποιούν αποδοτικά τον κύλινδρο. Το Polytron διασπά τα κατάλοιπα και ελευθερώνει τα ελατήρια περιορίζοντας έτσι τις αναθυμιάσεις.

12. Γιατί δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω Polytron MTC σε καινούργιο αυτοκίνητο?

Δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω Polytron MTC σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο γιατί η ισχυρή αντιτριβική του δράση θα εμποδίσει το στρώσιμο του κινητήρα.

Ο κινητήρας πρέπει να στρωθεί για τουλάχιστον 10.000 χιλιόμετρα. Έπειτα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε Polytron MTC ή και λάδια Polytron.

13. Πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιώ το Polytron συνέχεια? Μπορώ να το σταματήσω όποτε θελήσω?

Δεν είναι υποχρεωτικό να χρησιμοποιείτε Polytron συνέχεια και μπορείτε να σταματήσετε όποτε το θελήσετε. Δεν θα αλλάξει η συμπεριφορά στον κινητήρα. Η κατεργασμένη από το Polytron επιφάνεια μετάλλου θα επιστρέψει στην αρχική της κατάσταση μετά από λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα και τότε ο κινητήρας θα συμπεριφέρεται σαν να μην είχε βάλει Polytron ποτέ.

14. Μπορώ να χρησιμοποιήσω Polytron στο πολύ παλιό αυτοκίνητό μου?

Εξαρτάται από τα χιλιόμετρα του κινητήρα και την τεχνολογία του. Εάν έχει πάνω από 1.000.000 χλμ μην το χρησιμοποιήσετε γιατί υπάρχει πιθανότητα να ανέβει η κατανάλωση του λαδιού. Αυτό συμβαίνει γιατί το Polytron θα καθαρίσει εντελώς τον κινητήρα για να κατεργαστεί τα μέταλλα και τότε το λάδι θα βρεί πιο καθαρό τον δρόμο προς τον θάλαμο καύσης, αφού τα ελατήρια θα είναι εντελώς εξασθενημένα και ο κύλινδρος παραμορφομένος.

15. Γιατί να βάλω Polytron στον κιβώτιο ταχυτήτων?

Για να σταματήσεις τις τριβές, για να έχεις ποιοτικότερες σε αίσθηση αλλαγές ταχυτήτων και να επιβραδύνεις στο ελάχιστο τον ρυθμό φθοράς του από την χρήση .

16. Τρίζει το κιβώτιο ταχυτήτων, να βάλω Polytron?

Ο προορισμός του Polytron είναι να διαμορφώνει πολύ ποιοτικές, πλήρως αντιτριβικές και πολύ ανθεκτικές επιφάνειες μετάλλων. Ταυτοχρόνως βελτιώνει και την ποιότητα του λιπαντικού. Για αυτούς τους λόγους εχει παρατηρηθεί βελτίωση στην λειτουργία προβληματικών σαζμάν.

Αν όμως η βλάβη είναι σε προχωρημένο στάδιο τότε είναι αργά για να βελτειωθεί από το Polytron η λειτουργία του και θα χρειαστεί επισκευή.

17. Γιατί να βάλω Polytron στον διαφορικό?

Για να σταματήσεις τις τριβές και να το σώσεις από την φθορά. Αν το διαφορικό σου θορυβεί το Polytron θα βελτιώσει την κατάσταση και ίσως σταματήσει και τον θόρυβο. Εξαρτάται από το αν η φθορά είναι στο αρχικό στάδιο. Με το Polytron θα διατηρήσεις τα μέταλλα σε αρίστη κατάσταση και θα έχεις πολύ καλό ιξώδες λαδιού σε συνθήκες γρήγορης και συνεχούς οδήγησης.

18. Να βάλω Polytron στην τρόμπα τιμονιού?

Μια μικρή ποσότητα Polytron στην τρόμπα τιμονιού την συντηρεί καλύτερα. Εάν η τρόμπα ακούγεται τότε το Polytron μπορεί να περιορίσει ή και να σταματήσει τον θόρυβό της.

19. Σταματάνε να ακούγονται τα ωστήρια των υδραυλικών βαλβίδων με Polytron?
Είναι γεγονός ότι σε πάρα πολλές περιπτώσεις το Polytron σταμάτησε το ενοχλητικό κροτάλισμα των ωστηρίων των βαλβίδων στα συμβατικά και αγωνιστικά αυτοκίνητα που δοκιμάστηκε.

20. Έχει σημειωθεί περιστατικό που ο κινητήρας δεν έπαθε τίποτα όταν έμεινε χωρίς νερό ή λάδια όταν έχασε το Polytron?

Ναι έχουν συμβεί τέτοια περιστατικά. Εννοείται ότι ο κινητήρας άντεξε για κάποιες δεκάδες χιλιόμετρα. Δεν διαρκεί η θωράκιση που κάνει το Polytron στα μέταλλα για πάντα αλλά αρκετά για να σου σώσει τον κινητήρα.

21. Ποια άλλα προϊόντα της Polytron προτείνονται για το αυτοκίνητό μου?

Προτείνεται το πρόσθετο καυσίμου, το σπρέι και το γράσο.