Tρακτέρ

Posted by content 23/02/2017 0 Comment(s) Εντυπώσεις,

- Έχω ένα Stayer 768 του 1982 με 25.000 ώρες λειτουργίας. Πριν χρησιμοποιήσω το Polytron MTC στο λάδι, άλλαζα τα λάδια κάθε 100 ώρες και στη κάθε αλλαγή λαδιού παρατηρούσα γρέζια στη τάπα του λαδιού που έχει μαγνήτη. Από πέρσι που χρησιμοποιώ το Polytron MTC αλλάζω λάδια κάθε 300 ώρες, δεν παρατηρώ  καθόλου γρέζι στην τάπα και ο κινητήρας δεν καταναλώνει σταγόνα λάδι ενώ η λειτουργία του είναι πλέον υποδειγματική και η κατανάλωσή του μειωμένη κατά 15%. Μου έκανε φοβερή εντύπωση το γεγονός του ότι τα λάδια του κινητήρα προέρχονται από σκληρή δουλειά ενός καλοκαιριού. Άψογο περίμενα ότι θα είχε γρέζια αλλά τίποτα.

Στο μεγάλο τρακτέρ Stayer 8130 που το χρησιμοποίησα (το Polytron MTC) αυξήθηκε η δύναμη του κινητήρα. Παράδειγμα σε συγκεκριμένο χωράφι που πριν το Polytron MTC ήθελα 6,5 ώρες να το οργώσω τώρα το οργώνω σε 5 ώρες.    

Stayer 768, 8130, Γιώργος Σαράφης, Μητρούσι Σερρών, Τηλ: 6998512187, 27-11-2017

 

- Το τρακτέρ είναι Deutz DX 50 V του 1986 με κινητήρα 50HP. Ο κινητήρας του είναι αερόψυκτος και δουλεύει με λάδι 15W 40. Πριν βάλω το Polytron MTC έκαιγε 1 λίτρο λάδι κάθε 8 ώρες λειτουργίας. Αφότου έβαλα το Polytron MTC η λειτουργία του κινητήρα γινόταν μέρα με τη μέρα καλύτερη. Τώρα με τον καταστροφέα κομπλαρισμένο, στις 8 ώρες λειτουργίας το τρακτέρ δεν καίει καθόλου λάδι. Η λειτουργία του κινητήρα τώρα είναι εξαιρετική ενώ η έκπληξη προήλθε από τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου η οποία ξεπέρασε και το 15%.

Deutz 50HP μοντέλο 1986, Γιώργος Αττιλάκος, Σκάλα Λακωνίας, 01-04-2017, 6974335115

 

- Γλύτωσα τη φρέζα από επισκευή με το Polytron. Η φρέζα Landini με κινητήρα 18HP δουλεύει περί τα 80 στρέμματα το χρόνο. Της είχα βάλει προληπτικά Polytron. Πάνω στο φρεζάρισμα έχασε όλα τα λάδια από ελαττωματική βαλβίδα λαδιού με αποτέλεσμα η φρέζα να δουλεύει τσίτα χωρίς λάδι και χωρίς να πάρει χαμπάρι για κανα μισάωρο! Αντικατέστησα τη βαλβίδα λαδιού και έβαλα λάδι καινούργιο με Polytron. Η φρέζα δουλεύει σαν καινούργια.

Landini 18HP μοντέλο 1988, Γιάννης Τσαπάρας Πύργος, 24-03-2017

 

- Έχω ένα τρακτέρ John Deer του 1999, διπλοκάμπινο 85HP με διπλά διαφορικά και πολύ λίγες ώρες λειτουργίας λόγω ακινησίας. Το τρακτέρ κάπνιζε και έκαιγε λάδι.  Ήμουν έτοιμος να το ανοίξω για επισκευή. Έπρεπε να είχε κολλήσει ελατήριο αλλιώς δεν δικαιολογείται που με το Polytron σταμάτησε. Λοιπόν έβαλα το Polytron και την άλλη μέρα τέρμα η καπνίλα! Τώρα δεν καπνίζει καθόλου, δεν καίει λάδια, δουλεύει μια χαρά και είναι πιο δυνατό στο φρεζάρισμα.

(Κώστας Σκλιάς, John Deer, μοντέλο 1999, Πρατήριο Υγρών Καυσίμων, Ζευγολατιό Μεσσηνίας 2724022772)

 

- Kubota  M8200 Ενώ γύριζα από το χωράφι κατά τις 9:30μμ ο ιμάντας του κινητήρα κόπηκε ξαφνικά μέσα στην ερημιά με αποτέλεσμα η τρόμπα να σταματήσει να γυρίζει τα νερά και να ανέβει η θερμοκρασία του κινητήρα στο κόκκινο. Αναγκάστηκα να οδηγήσω το τρακτέρ σε αυτή τη κατάσταση για περίπου 15 λεπτά μέχρι να φτάσω στο χωριό. Η θερμοκρασία του κινητήρα  ήταν στο κόκκινο σε όλη τη διαδρομή και παρόλα αυτά δούλευε κανονικά. Τελικά έφθασα στο χωριό, άλλαξα τον ιμάντα η θερμοκρασία του κινητήρα έπεσε και από τότε δουλεύει  μια χαρά. Αν σε περίπτωση δεν είχε Polytron σίγουρα θα είχε κολλήσει. Κάποια χρόνια πριν  ένα τρακτέρ παλιό που είχα μου κόλλησε σε λιγότερο από 5 λεπτά από θερμοκρασία. Παρατήρησα επίσης ότι από όταν έβαλα Polytron το τρακτέρ καίει λιγότερο αλλά δεν έχω υπολογίσει τη διαφορά.

(Kubota M8200 88HP, μοντέλο 2001, κινητήρας 2000 ώρες, Άνω Αμπελόκηποι Ν. Μεσσηνίας, Παύλος 6942431990)

    

-Έλυσα το πρόβλημα των αναθυμιάσεων που είχε το τρακτέρ μου με το Polytron MTC.  Το τρακτέρ είναι ένα Claas 656 μοντέλο του 2006 με 5000 ώρες λειτουργίας. Οι ώρες λειτουργίας του δεν δικαιολογούν τόσες πολλές αναθυμιάσεις, ίσως να έφταιξε η σκόνη που ανέπενεε ο κινητήρας μέσω του φίλτρου. 

Χρησιμοποίησα το Polytron MTC επειδή έμαθα ότι το περιορίζει τις αναθυμιάσεις των κινητήρων. Πράγματι το Polytron σταμάτησε τις αναθυμιάσεις του κινητήρα και μου έλυσε το πρόβλημα.  Το τρακτέρ μου τώρα δουλεύει υποδειγματικά σαν καινούργιο.

(Τσέλος Ηλίας, Ζωοτροφές, Μυρτιά πύργου, Τρακτέρ Claas 656)

 

- Δοκίμασα το Polytron MTC και είδα μεγάλη βελτίωση στην λειτουργία του κινητήρα. Συγκεκριμένα έβαλα Polytron MTC στον κινητήρα και άφησα το τρακτέρ να δουλεύει ρελαντί για δεκαπέντε περίπου λεπτά. Έπειτα το έβαλα για δουλεία και είδα μεγάλη διαφορά στο τράβηγμα του τρακτέρ, επίσης σταμάτησε να καπνίζει.

(Τσουμπλέκας (Zetor)

 

- Δουλεύω το τρακτέρ σε υψηλές στροφές και γι’ αυτό το λόγω ο θόρυβος του κινητήρα με κουράζει ιδιαίτερα. Από όταν χρησιμοποίησα το λάδι μηχανής Polytron 10W-40 το μηχάνημα ησύχασε. Η βελτίωση ήταν τέτοια που νόμισα ότι χάλασε το στροφόμετρο γιατί ενώ αυτό έδειχνε σχεδόν τέρμα, η μηχανή ακουγόταν σαν να δούλευε 500 στροφές χαμηλότερα. Ήμουνα τόσο σίγουρος ότι υπήρχε πρόβλημα στο στροφόμετρο ώσπου κάλεσα την αντιπροσωπεία για να το ελέγξει. Οι τεχνικοί της αντιπροσωπείας είπαν ότι το στροφόμετρο δούλευε άριστα ενώ εντυπωσιάστηκαν από την ήσυχη λειτουργία του κινητήρα. Παρατήρησα επίσης ότι μετά από 100 ώρες λειτουργίας το λάδι Polytron ήταν σαν καινούργιο με εξαιρετική ρευστότητα κάτι που δεν είχα ξαναδεί μέχρι τώρα στα λάδια χρησιμοποιούσα.

(Ξιάρχος Ηλίας Τρακτέρ Dodge)

 

- Παρατήρησα ότι με το πρόσθετο λαδιού Polytron MTC το τρακτέρ έχει πολύ λιγότερες αναθυμιάσεις . Το όργανο θερμοκρασίας δεν ήταν αξιόπιστο και  το αντικατέστησα  με υδραργυρικό ακριβείας, με το οποίο γίνανε οι μετρήσεις.

Όταν ο κινητήρας λειτουργούσε χωρίς το Polytron MTC στο λάδι σε συνθήκες καύσωνα, η θερμοκρασία  του πέρναγε την θερμοκρασία του θερμοστάτη και συγκεκριμένα έπαιζε από 85°C έως 90°C. Με το Polytron MTC η θερμοκρασία του κινητήρα στις ημέρες καύσωνα βρίσκεται καρφωμένη στην θερμοκρασία του θερμοστάτη δηλαδή στους 78°C ± 2°C.

(Τρακτέρ JOHN DEER 2650 του 1989, Νίκος  Μεσσήνη)

 

- Άκουσα πολύ καλά λόγια για το Polytron και αποφάσισα να το δοκιμάσω στο τρακτέρ. Αυτό που έχω να πω είναι ότι με το Polytron tο τρακτέρ δουλεύει στα κτήματα χωρίς να καπνίζει καθόλου και παίρνει πολύ πιο εύκολα τα πρωινά τα πολύ κρύα  πρωινά. Το δοκίμασα και στο Scoda Octavia 1.6 βενζίνη ΙΧ αυτοκίνητό μου όπου σταμάτησε εντελώς τις αναθυμιάσεις.

(Αρμώνης Γιώργος, Τρακτέρ Brown του 1983, Κάψια Τρίπολη)

 

Έβαλα polytron mtc στον κινητήρα του τρακτέρ γιατί έβγαζε πολλές αναθυμιάσεις σε άσπρο χρώμα. Οι μηχανικοί μου είπαν ότι το πρόβλημα διορθώνεται μόνο με επισκευή. Στις  οκτώ πρώτες ώρες λειτουργίας του κινητήρα με polytron mtc, οι αναθυμιάσεις  μειώθηκαν σε ποσοστό περίπου 70% και δεν έχουν το άσπρο χρώμα που είχαν. Επίσης βελτιώθηκε η λειτουργία του κινητήρα και η δύναμη έλξης του τρακτέρ.

(Παναγιώτης Ινεγλης, Fiat Agrifull 72HP turbo του 1992, Σκύδρα Ν. ΠΕΛΛΑΣ)

 

Κανένα άλλο τρακτέρ δεν δουλεύει τόσο ωραία σαν το δικό σου μου είπε ο ιδιοκτήτης του συνεργείου. Στο δικό μου το τρακτέρ βάζω μόνο 15W-40 Fully Synthetic.

(Κώστας Γυφτάκης, Landini 75HP, Μερόπη Ν.Μεσσηνίας) 

 

Αγόρασα ένα καταστροφέα για το τρακτέρ μου καινούργιο. Μόλις μετά από 300 ώρες λειτουργίας το διαφορικό του άρχιζε να θορυβεί. Πήρα τηλέφωνο την αντιπροσωπεία για να μου το αντικαταστήσει. Η αντιπροσωπία έλεγε τα δικά της, έτσι μου την έδωσε και του έβαλα πρόσθετο λαδιού Polytron MTC στην 90άρα βαλβολίνη που φορούσε. Αυτό που είδα είναι ότι μετά τα πρώτα 10 στρέμματα με Polytron ο θόρυβος άρχισε να μειώνεται. Από εκεί και μετά ο θόρυβος μειωνόταν συνεχώς. Τώρα το διαφορικό του καταστροφέα δεν ακούγεται καθόλου!

(Πέτρος Κωστούρος, Άργος 6947182682)