Ι.Χ. Αυτοκίνητα

Posted by content 19/02/2017 0 Comment(s) Εντυπώσεις,

Εργάζομαι τα δύο τελευταία χρόνια στον Καναδά στην πόλη Winningpeg Manitoba. Το χειμώνα η θερμοκρασία φτάνει τους -50°C. Σε αυτές τις θερμοκρασίες οι κινητήρες προθερμαίνονται με ηλεκτρικό ρεύμα για να εκκινήσουν. Επειδή ξέρω τι σημαίνει Polytron από την Ελλάδα, το χρησιμοποιώ στον Καναδά και εκκινώ το αυτοκίνητό μου (Honda) σε αυτές τις θερμοκρασίες χωρίς προθέρμανση, άνετα και χωρίς πρόβλημα. Φίλος μου που δεν το πίστευε έχασε 100$ στοίχημα!

Διονύσιος Αγγελόπουλος, Honda Civic coupe SI μοντέλο του 2004, Τρυπητή Ηλείας, 6978015770

 

Στο Daihatsu Terios χτύπαγε ο μπροστινός σταυρός. Επειδή δεν γρασάρεται δοκίμασα πολλά επώνυμα σπρέι για να τον λιπάνω με σκοπό να περιορίσω το θόρυβο χωρίς αποτέλεσμα. Έριξα το σπρέι Polytron PL στο σταυρό και ο θόρυβος σταμάτησε.

Α. Κ. Daihatsu Terios, Αίγιο 01-09-2016.

 

Στο αυτοκίνητο αυτό βάζω επώνυμο λάδι εμπορίου 5W 40. Η κατανάλωση του αυτοκινήτου με αυτό το λάδι ήταν 7,9 με 8,2 lit/100km. Με το λάδι Polytron 5W 40, η κατανάλωση έπεσε στα 7.0 με 7.4 lit/100km. Ο κινητήρας έγινε πιο ελαστικός και εντελώς αθόρυβος.

Σ. Βαρουτάς, Λεοντάριο Αρκαδίας Ford Focus ΙΙ, 1600cc 2006 με 230.000km,6992407724, 28-07-2016

 

Στο αυτοκίνητο χτυπούσε ο πείρος του πιστονιού και στα 3.000 χλμ ήθελε 1 λίτρο λάδι. Με το Polytron MTC στο λάδι στα 5.000 χλμ δεν έκαψε σταγόνα και ο θόρυβος του πείρου μειώθηκε τόσο πολύ που μπορώ να πω οτι δεν ακούγεται πλέον. Έβαλα στο τιμόνι στην κρεμαγιέρα, πριν το Polytron το τιμόνι δεν είχε καλή επαναφορά, τώρα έχει.

Βίλιας Παναγιώτης, Αθήνα, SuzukiVitara 1600 8V μοντέλο 1998 136.000 χλμ (19-05-2016)

 

Στο μοτέρ έχει “ηρεμήσει” πολύ ο θόρυβος και όταν μετά από ταξίδι ανοίγεις το καπό δεν βγάζει αυτό το ντουμάνι της ζέστης. Το σασμάν μου βούιζε λίγο, του έβαλα Polytron και τώρα δεν ακούγεται καθόλου.

Βίλιας Παναγιώτης, Αθήνα, ScodaOctavia1600 8V μοντέλο 2004  (19-05-2016)

 

Πρόσφατα αγόρασα ένα Fiat Panda 1.3 diesel μοντέλο 2012. Αν και χρησιμοποιώ λάδι Polytron στα αυτοκίνητά μου και είμαι πολύ ευχαριστημένος, στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο  έκανα την πρώτη αλλαγή λαδιού με επώνυμο λάδι εμπορίου 5W 30 (για λόγους σύγκρισης). Αφού συμπλήρωσα τα χιλιόμετρα, έκανα την επόμενη αλλαγή λαδιού με Polytron 5W 30. Διαπίστωσα οτι με το Polytron ο κινητήρας του αυτοκινήτου ακούγεται καλύτερα, τραβάει περισσότερο και δεν ανεβάζει εύκολα θερμοκρασία.

(Fiat Panda 1.3 Diesel, Euro 5, έτος 2012, Σακελαριάδης Γιώργος, Σχολή Οδηγών Μεγαλόπολη 15/4/2016)

 

Χρησιμοποίησα το Polytron στο κινητήρα του Fiat cinquecento, γιατί αν και είχε μόλις 80.000 χιλιόμετρα, έκανε θόρυβο (σαν να γρατζούναγε). Στην αρχή δεν είδα μεγάλη διαφορά, αλλά  μέσα σε ένα χρόνο ο ήχος του κινητήρα μειώθηκε τόσο πολύ που τώρα ακούω μόνο τα μπεκ στο ρελαντί. Επίσης μειώθηκε η θερμοκρασία του, έχει καλύτερο τράβηγμα και ταξιδεύει με πολύ λίγο γκάζι.  Έχω βάλει έξτρα θερμόμετρο στο αμάξι και παρατήρησα σε ταξίδι στην Ερέτρια με καύσωνα (40°C) ότι η θερμοκρασία του κινητήρα δεν ξεπέρασε τους 70°C ενώ πρώτα ήταν σταθερή στους 90°C.

(Fiat Cinquecento 900cc του 2000 με 80.000km Κώστας Κουτσουμπός, Γλυφάδα Αθήνα 8/18/2015)

 

Το αμάξι είχε διαρροή στο ψυγείο όπου έχανε νερό και σβηστό ακόμα. Έτσι άδειασε από νερό και ο αισθητήρας της θερμοκρασίας στο κύκλωμα ψύξης δεν λειτούργησε. Ακόμα είχε ταυτόχρονα και δεύτερη βλάβη και δεν δούλευε το δεύτερο βερντυλατέρ του ψυγείου. Ο συνδυασμός αυτός είχε σαν συνέπεια να ανέβει η θερμοκρασία στα ύψη, και να ραγίσει ο κορμός του κινητήρα. Να σημειωθεί ότι και σε αυτήν την κατάσταση ο κινητήρας δούλευε κανονικά, έπαιρνε μπροστά αμέσως και το αμάξι κινιόταν κανονικά χάρις το Polytron MTC που βάζω σε κάθε αλλαγή λαδιού.

(Peugeot 106, Μάριος Θωμάς, Μαρκόπουλο Αττικής 12/09/15)

 

Έχω ένα smart 600cc μοντέλο του 2000. Το ρεζερβουάρ του χωράει 22 λίτρα βενζίνης. Λοιπόν με ένα ρεζερβουάρ πριν δοκιμάσω το πρόσθετο καυσίμου Polytron FC έκανα 270 χιλιόμετρα. Τώρα με το Polytron FC κάνω 320 χιλιόμετρα. Θα δοκιμάσω και το Polytron MTC στο λάδι για να δω τη διαφορά.

(Smart 600cc βενζίνα, μοντέλο 2000, Νόντας, Αμπελόκηποι Αθήνα 01/07/2015.)   

 

Πρόσφατα αγοράσαμε το επαγγελματικό αυτοκίνητο Peugeot Partner με 140.000km. Με το που πήραμε το αυτοκίνητο βάλαμε κατευθείαν Polytron mtc στα παλιά λάδια του κινητήρα (για καθαρισμό) και αφού γεμίσαμε εντελώς το ρεζερβουάρ (1ο γέμισμα) προσθέσαμε Polytron fc στο πετρέλαιο. Μετρήσαμε ότι το αυτοκίνητο στα  950km που διένυσε, έκαψε 54 lit diesel δηλαδή 5,68 lit/100km

Μετά αλλάξαμε τα λάδια και το φίλτρο λαδιού, ξαναβάλαμε Polytron MTC και  γεμίσαμε ξανά το ρεζερβουάρ (2ο γέμισμα) βάζοντας πάλι Polytron FC στο πετρέλαιο. Αυτή τη φορά μετρήσαμε ότι  το αυτοκίνητο στα 970km που διένυσε έκαψε 50 lit diesel δηλαδή 5,15 lit/100km δηλαδή -9,32% λιγότερη κατανάλωση.

Στο επόμενο γέμισμα (3ο γέμισμα) με πετρέλαιο και Polytron fc στο αυτοκίνητο μετρήσαμε ότι  στα 1070km το αυτοκίνητο έκαψε 50lit καυσίμου, δηλαδή 4,67 lit/100km δηλαδή -9,35% ακόμα μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με τη δεύτερη μέτρηση και 18% συνολικά μικρότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με τη πρώτη μέτρηση. Εκεί είναι και το επίπεδα που κινείται πλέον η κατανάλωση του αυτοκινήτου, σταθερά κάτω από τα 5 lit/100km με τον τρόπο που οδηγείται το αυτοκίνητο.

Ακούγαμε τον ήχο του κινητήρα στο ταξίδι, αλλά όταν βάλαμε το Polytron τη δεύτερη φορά ο θόρυβος του κινητήρα χάθηκε εντελώς και το μόνο που ακούγαμε πλέον ήταν μόνο ο θόρυβος από τον πίσω άξονα που δεν ακούγαμε πριν και αυτό φάνηκε πιο καθαρά κατά τη διάβασή μας μέσα από τα τούνελ.

Πασομένος Τάσος, Pegeuot Partner 1.6 diesel 140.000km, 6937097477  

 

Στο Fiat Punto Diesel του 2013 μοντέλο άναψε το λαμπάκι του DPF στο ταμπλό. Προσθέσαμε Polytron FC στο πετρέλαιο και μετά από 15 με 20km το λαμπάκι έσβησε. Το Polytron FC βοήθησε στο χρόνο αναγέννησης του DPF και έτσι δεν αναγκαστήκαμε να οδηγήσουμε τον κινητήρα για αρκετή ώρα στις υψηλές στροφές προκειμένου να επιτύχουμε την αναγέννηση του DPF.  

Fiat Punto 1.3 diesel, μοντέλο 2013, 44.000kmm Πασομένος Τάσος  

 

Πριν το Polytron MTC το αυτοκίνητο ήθελε 3 λίτρα συμπλήρωμα λαδιού στα 10.000 χιλιόμετρα ταξιδιού. Με το Polytron MTC χρειάζεται μόνο 0,3 λίτρα συμπλήρωμα για τον ίδιο αριθμό χιλιομέτρων. Επίσης στο αυτοκίνητο, το αυτόματο σασμάν χτύπαγε τις αλλαγές των ταχυτήτων. Του έβαλα 300ml Polytron MTC και από τότε δουλεύει άριστα.

VolvoS80 2.5T μοντέλο του 2008 χιλιόμετρα 275.000

 

Αντώνης Βαμβακούσης Μαρούσι Αθήνα

- Στο Βόρειο Καναδά σε θερμοκρασία -45°C οι κινητήρες των αυτοκινήτων δεν εκκινούν λόγω του πολικού ψύχους και γι αυτό το σκοπό προθερμαίνονται με ηλεκτρικό ρεύμα. Λοιπόν επειδή ο κινητήρας μου είχε Polytron στοιχημάτισα ότι ο δικός μου εκκινεί στους -45°κανονικά χωρίς την ηλεκτρική προθέρμανση και φυσικά το κέρδισα!

(Διονύσης Αγγελόπουλος, Τρυπητή Ηλείας.)

 

- Μου το πρότεινε ο φίλος μου ο Κώστας από Βύρωνα γιατί του είχα πει ότι στα 3,500 χιλιόμετρα μετά το service άρχιζε να μου τσιμπάει λάδια και αναγκαζόμουν να συμπληρώνω συνέχεια ως το επόμενο service. Το δοκίμασα λοιπόν όπως μου είπε. Σήμερα έχω κάνει σχεδόν 5,000 από το τελευταίο service και δεν μου έχει κάψει ούτε σταγόνα λάδι! Εκτός της υπόλοιπης συμπεριφοράς του κινητήρα που είναι πλέον άψογη, μου διόρθωσε το πρόβλημα χωρίς να βάλει χέρι μάστορας...

(Γιάννης Καλαμάτα, Nissan Almera 183.000 χιλ.)

 

- Με το Polytron MTC είδα οτι το αυτοκίνητο επιταχύνει καλύτερα. Το αυτοκίνητο το ξέρω καλύτερα από τη τσέπη μου γιατί το έχω 7.5 χρόνια. Επίσης παρατήρησα οτι πιάνει πιο γρήγορα τα χιλιόμετρα. Το ρεζερβουάρ μου είχε αυτονομία 520km εκτελώντας καθημερινά το συγκεκριμένο δρομολόγιο Καλαμάτα Μεγαλόπολη, ενώ τώρα έχει 585km, άρα μου κάνει δώρο τα 65km λόγω της οικονομίας καυσίμου που κάνει. Επίσης δεν καταλαβαίνω πότε μπαίνει ο κλιματισμός ενώ το μοτέρ δεν ακούγεται. Επιπλέον ζωντάνια και αισθητή μείωση καυσίμου δίνει το βελτιωτικό καυσίμου Polytron FC. Δεν περίμενα τέτοια βελτίωση και τέτοιο αποτέλεσμα μέσα σε μια βδομάδα ή περίπου 1000km που το χρησιμοποιώ. Οι αρετές του φάνηκαν μετά τα πρώτα 200km. Μετά από 15 ημέρες δοκίμασα το Polytron MTC στο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και είδα οτι το κιβώτιο δεν είχε καμία σχέση με πριν. Είναι πολύ βελτιωμένο, στα κουμπώματα των ταχυτήτων. Μετά από ένα χρόνο λειτουργίας με Polytron MTC και 250.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ το αυτοκίνητο είναι καλύτερο από ποτέ.

(Χριστόπουλος Ανδρέας : Seat Toledo 1.6 )

 

- Με το Polytron MTC, ο κινητήρας έχει βελτιωθεί πολύ στο θέμα θορύβου, και κινείται με πολύ μεγάλη άνεση σε όλο το εύρος των στροφών του. Πιάνει πιο εύκολα τις υψηλές στροφές του ενώ η θερμοκρασία κρατιέται σε χαμηλότερα επίπεδα. Είμαι ευχαριστημένος από το Polytron FC σχετικά με τη βελτίωση των επιδόσεων και την οικονομία. Η εξάτμισή μου τώρα είναι κατακάθαρη. Επίσης το ρουλεμάν του κομπρεσέρ του air condition θορυβούσε εκνευριστικά. Είχα δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα για να μειωθεί ο θόρυβος. Πριν αποφασίσω την αλλαγή του ρουλεμάν αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το σπρέι Polytron PL. Με το Polytron PL ο θόρυβος σταμάτησε και δεν ξαναεμφανίστηκε αν και περάσανε μήνες. Αποφάσισα να βγάλω το ρουλεμάν για έλεγχο για να δω τι ανάγκασε τον θόρυβο να σταματήσει. Έκπληκτος είδα τις επιφάνειες κύλισης των σφαιρών του ρουλεμάν λειασμένες σαν καινούργιες και κατάλαβα ότι τα συστατικά του Polytron Pen Lube προκάλεσαν αυτή την κατάσταση.

(Κομποχόλης Αποστόλης : ΒΜW 318i του 1990 6947440692)

 

- Με το Polytron MTC, καταλαβαίνω από το πάτημα του πεντάλ του γκαζιού την άνεση περιστροφής που απέκτησε ο κινητήρας. Η βελτίωση της οικονομίας καυσίμου είναι συνεχής. Το κομπιούτερ ταξιδιού ανέφερε βελτίωση της κατανάλωσης μετρημένες κάτω από τις ίδιες συνθήκες ταξιδιού από 11,5lit/100km σε 9,6lit/100km δηλ -17%. Πρόσφατα είδα και 8,7lit/100km κατανάλωση σε ταξίδι μου στην Ακράτα, νούμερο που δεν είχα δει ποτέ και που είναι εξωπραγματικό για τέτοιου μεγέθους αυτοκίνητο. Να σημειωθεί ότι όλες οι παραπάνω μετρήσεις έγιναν με ήρεμη και όχι επιθετική οδήγηση.

(Καρμιράντζος Ανδρέας : Lincoln Town Car 5000cc του 1990)

 

- Το Polytron MTC, βελτίωσε την οικονομία του αυτοκινήτου. Μείωσε την κατανάλωση λαδιού από τα 500ml στα 100ml. Σταμάτησαν να χτυπάνε τα υδραυλικά ωστήρια των βαλβίδων. Μια φορά όμως που δεν έβαλα Polytron τα ωστήρια άρχισαν πάλι να χτυπάνε.

(Δημήτρης Καρατζογιάννης : Seat Ibiza)

 

- Δοκίμασα το Polytron MTC, είδα μεγάλη βελτίωση στη ποιότητα λειτουργίας του κινητήρα. Το αυτοκίνητο ησύχασε και ιδιαίτερα κατά την επιστροφή μου από την Αθήνα δηλαδή μετά από 250 χιλιόμετρα.

(Αλεβίζος Παναγιώτης : Audi A3 1.6)

 

- Χρησιμοποιώ μόνιμα super αμόλυβδη και πείστηκα να κάνω το εξής test. Να αφήσω το ντεπόζιτο να αδειάσει, να το γεμίσω με απλή αμόλυβδη και να προσθέσω τη απαιτούμενη δόση πρόσθετου καυσίμου Polytron FC για να επισημάνω τυχόν διαφορές. Με τη πάροδο των χιλιομέτρων διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο πάει καλύτερα με αυτή τη μέθοδο και ότι καίει και λιγότερο καύσιμο.

(Ματσούκας Άρης : Peugeot 307)

 

- Δοκίμασα το Polytron MTC, ησύχασα από το θόρυβο του κινητήρα. Δεν το περίμενα ότι η βελτίωση θα ήταν τόσο μεγάλη.

(Μανώλης Ψύλλας Fiat cinquecento 900cc)

 

- Συντηρώ τα αυτοκίνητά μου μόνος μου. Το Vectra που αγόρασα είχε κινητήρα που ήταν ακινητοποιημένος πολύ καιρό, αλλά είχα κάνει λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα πριν δοκιμάσω το Polytron. Μέτρησα συμπίεση στον κινητήρα και είδα ότι δύο του κύλινδροι είχαν πτώση στη συμπίεση. H ένδειξη της συμπίεσης στον 2 και 3 κύλινδρο ήταν 20 μονάδες ενώ στον 1 και 4 ήταν 35 μονάδες). Μετά από 2.000 χιλιόμετρα χρήσης Polytron MTC μέτρησα ξανά την συμπίεση, και στους δύο προβληματικούς κυλίνδρους η συμπίεση ανέβηκε στις 35 μονάδες της ένδειξης.  Σε ανηφορικές διαδρομές κερδίζω μία ταχύτητα τώρα με την χρήση του Polytron MTC στις ανηφορικές διαδρομές.

(Μικές Κώστας : Opel Vectra Diesel)

 

- Το αυτοκίνητο είναι συλλεκτικό και θα το κρατήσω. Χρησιμοποίησα Polytron MTC στα μέρη που πονούσε το αυτοκίνητο δηλαδή μηχανή σαζμάν και διαφορικό. Μετά από περίπου 200 χιλιόμετρα οι θόρυβοι σταμάτησαν. Ο κινητήρας ενώ έσβηνε στα κρύα πρωινά γιατί το τσοκ δεν λειτουργεί τώρα δουλεύει λες και είναι injection ακόμα και σε θερμοκρασία κάτω από το μηδέν. Το ταξίδι έγινε πιο ήσυχο και το αυτοκίνητο τραβάει καλύτερα. Τέλος ο θόρυβος από το διαφορικό μέσα σε 20 μόνο χιλιόμετρα ταξιδιού άρχισε να εξασθενεί σε σημείο που σταμάτησε εντελώς.

(Αντώνης Δρίβας : Ford Cortina 1.6 του 70)

 

- Δοκίμασα το Polytron MTC γιατί το αυτοκίνητο έκαιγε πάρα πολύ λάδι και κάπνιζε υπερβολικά. Την ίδια ημέρα που το χρησιμοποίησα και μετά από 10km το αυτοκίνητο σταμάτησε να καπνίζει! Την επόμενη μέρα παρατήρησα ότι ανέβαινε τις ανηφορικές στροφές με μία ταχύτητα παραπάνω στο σαζμάν. Το αυτοκίνητο δεν είχε σταθερό ρελαντί και λειτουργούσε άγρια ενώ τώρα με το Polytron λειτουργεί στρωτά και χωρίς πρόβλημα.

(Δημήτρης Toyota Starlet)

 

- Δοκίμασα το Polytron MTC στο αυτοκίνητο γιατί από καινούργιο είχε δύσκολο σαζμάν. Κάθε φορά ειδικότερα όταν ήθελα να βάλω όπισθεν ή πρώτη ταχύτητα έλεγα αμάν. Με τη χρήση Polytron το πρόβλημα λύθηκε. Έβαλα και στον κινητήρα και το αυτοκίνητο ανάπνευσε, το βλέπεις έχει άλλον αέρα στο δρόμο. Αργότερα έβαλα και στο καύσιμο polytron και η βελτίωση έγινε ακόμη πιο αισθητή.

(Παπαδάκης Γιώργος Alfa Romeo 33 1.4 )

 

- Αποφάσισα να δοκιμάσω το βελτιωτικό καυσίμου Polytron FC. Στο ταξίδι στην Αθήνα και παρατήρησα ότι το αυτοκίνητο έφευγε καλύτερα στο δρόμο, ενώ για πρώτη φορά είδα τον προφυλακτήρα μου καθαρό στην πλευρά της εξάτμισης, που μαυρίζει από τα καυσαέρια.

(Σακελλαριάδης Γιώργος, Σχολή οδηγών Mercedes 220 cdi)

 

- Είδα στο διαφορικό να έχουν εισχορήσει νερά όταν πήγα το αυτοκίνητο για συντήρηση. Έιχα κάνει πολλά χιλιόμετρα αγνοώντας ότι υπήρχε αυτό το πρόβλημα γιατί η λειτουργία του διαφορικού δεν προβλημάτιζε και αυτό οφειλόταν στο Polytron MTC που είχα βάλει προληπτικά στο διαφορικό μου. Σε διαφορετική περίπτωση αυτό θα είχε αχρηστευτεί.

(Μπάμπης Τσακόγιωργας Suzuki Vitara 1.6)

 

- Το πρόσθετο λαδιού Polytron MTC το χρησιμοποίησα στον κινητήρα στο αυτόματο σασμάν και στο διαφορικό. Το Polytron MTC βελτιώθηκε τη λειτουργία του κινητήρα και έλυσε το πρόβλημα των υψηλών θερμοκρασιών του στην κίνηση στην πόλη. Τώρα το βεντυλατέρ  ανάβει σπάνια και όταν ανάψει λειτουργεί ελάχιστα. Επίσης έκοψε εντελώς ένα μικρό θόρυβο του διαφορικού.

Το πρόσθετο του καυσίμου καθάρισε το λουφ τόσο καλά που το έ&am