Συνεργεία

Posted by content 14/09/2016 0 Comment(s) Εντυπώσεις,

- Πελάτης μου έφερε το αυτοκίνητό του με πρόβλημα θερμοκρασίας. Είδα τη θερμοκρασία του κινητήρα τέρμα στα κόκκινα του οργάνου, άνοιξα με δυσκολία το καπό του αυτοκινήτου επειδή έκαιγε πολύ, και είδα τη μηχανή του αυτοκινήτου τόσο ζεστή που η πολλαπλή και εξάτμιση ήταν κατακόκκινες μέρα μεσημέρι, ενώ το ψυγείο από τη θερμότητα είχε διαλύσει. Τα μπουζοκαλώδια είχαν σχεδόν χυθεί στην κυλινδροκεφαλή.

Σε ένα γενικότερο έλεγχο είδα τα πατάκια στα πίσω καθίσματα να αχνίζουνε από τη θερμοκρασία, ενώ η μηχανή δούλευε λες και δεν έτρεχε τίποτα! Έλεγξα τα λάδια και είδα ότι ήταν εντάξει, καθαρά και στη στάθμη που έπρεπε να είναι και χωρίς την παρουσία νερού! Τόσα χρόνια στην δουλειά δεν είχα ξαναδεί κάτι τέτοιο! Όταν κρύωσε η μηχανή, έφτιαξα το σωληνάκι που είχε χαλάσει, άλλαξα το ψυγείο, συμπλήρωσα νερά, και το αυτοκίνητο έφυγε κανονικά λες και δεν είχε συμβεί τίποτα! Είχα βάλει 2η φορά προληπτικά Polytron στο αυτοκίνητο του ηλικιωμένου πελάτη για προστασία επειδή οδηγεί με πολύ μικρές ταχύτητες (1η και 2η στο σαζμάν) και πραγματικά αν δεν το είχα βάλει η μηχανή σίγουρα θα είχε αχρηστευτεί.

(Θάνος Service Daihatsu Applause 1.6)

 

- SUBARU IMPREZA 555 300HP. Χρησιμοποιώ τo polytron MTC, 2 χρόνια στο αγωνιστικό αυτοκίνητο Subaru Impreza. Μετά από 17 αγώνες έλυσα το μοτέρ για έλεγχο και το  ξανάδεσα χωρίς να αντικαταστήσω σε αυτό το παραμικρό, παρά μόνο τη φλάντζα κεφαλής. Τα έμβολα του μοτέρ ήταν σαν καινούργια, όπως τα ελατήρια και τα μέταλλα και γι’ αυτό δεν τα αντικατέστησα παρόλο που το αυτοκίνητο είχε τρέξει 17 αγώνες!

Στο αυτοκίνητο πριν βάλω Polytron MTC στον κινητήρα συνήθως άλλαζα μέταλλα και ελατήρια  μετά από 4 με 5 αγώνες και προληπτικά τα έμβολα μετά από 15 αγώνες. Πριν το Polytron MTC άλλαζα τα λάδια (Valvoline 10W 60 VR1) του μοτέρ  μετά από κάθε αγώνα ενώ τώρα τα αλλάζω μετά από κάθε 8 αγώνες! Η θερμοκρασία του λαδιού του κινητήρα χωρίς το Polytron MTC κυμαινόταν από 128°C έως 130°C και τώρα με το Polytron MTC δεν ξεπέρασε τους 115°C

(Πέτρος Κωστούρος Συνεργείο Αυτοκινήτων, 4ο χλμ Άργους, τηλ.: 2751086311)

 

- Για την εξαγωγή της τροχαλίας του στροφάλου ενδείνυται η χρήση εξωλκέα λόγω της σύσφιξης που έχει στον άξονα.
Με την χρήση του σπρέϊ Polytron PL η τροχαλία βγήκε χωρίς εξωλκέα με ένα μικρό χτύπημα και χωρίς να δημιουργήσει αμυχές.

Το Polytron MTC έχει δοκιμαστεί στα αγωνιστικά μας αυτοκίνητα και μας με επιτυχία και μας έχει λύσει πολλά προβλήματα.


(Νάστος Ιωάννης, Συνεργείο Αυτοκινήτων)

 

- Το λιπαντικό σε σπρέι Polytron PL ξεκόλλησε τον κολλημένο στην μπιέλα στρόφαλο σε μονοκύλινδρο μοτέρ μοτοσυκλέτας! Κανένας μας δεν το περίμενε να το κάνει. Η ποσότητα ψεκασμού ήταν ελάχιστη και εκατέρωθεν του κομβίου της μπιέλας. Πέντε λεπτά αργότερα  ο στρόφαλος γύριζε σαν να μην είχε κολλήσει ποτέ!

(Σπύρος Ντιρλής, Moto SS, Αναπάυσεως 36 Περιστέρι)