Αγωνιστικά

Posted by content 14/09/2016 0 Comment(s) Εντυπώσεις,

- SUBARU IMPREZA 555 300HP. Χρησιμοποιώ τo polytron MTC, 2 χρόνια στο αγωνιστικό αυτοκίνητο Subaru Impreza. Μετά από 17 αγώνες έλυσα το μοτέρ για έλεγχο και το ξανάδεσα χωρίς να αντικαταστήσω σε αυτό το παραμικρό, παρά μόνο τη φλάντζα κεφαλής. Τα έμβολα του μοτέρ ήταν σαν καινούργια, όπως τα ελατήρια και τα μέταλλα και γι’ αυτό δεν τα αντικατέστησα παρόλο που το αυτοκίνητο είχε τρέξει 17 αγώνες!

Στο αυτοκίνητο πριν βάλω Polytron MTC στον κινητήρα συνήθως άλλαζα μέταλλα και ελατήρια μετά από 4 με 5 αγώνες και προληπτικά τα έμβολα μετά από 15 αγώνες.

Πριν το Polytron MTC άλλαζα τα λάδια (Valvoline 10W 60 VR1) του μοτέρ μετά από κάθε αγώνα ενώ τώρα τα αλλάζω μετά από κάθε 8 αγώνες! Η θερμοκρασία του λαδιού του κινητήρα χωρίς το Polytron MTC κυμαινόταν από 128°C έως 130°C και τώρα με το Polytron MTC δεν ξεπέρασε τους 115°C

(Πέτρος Κωστούρος Συνεργείο Αυτοκινήτων, 4ο χλμ Άργους, τηλ.: 2751086311)

 

- Έχω ένα Citroen Saxo 1.6 vts με 200.000χλμ . Η μηχανή του είναι καλοσυντηρημενη χωρίς καμιά επισκευή, αλλά επειδή του ρίχνω +75-100 άλογα νίτρο (NOS) για επιπλέον  επιδόσεις, του είχα δοκιμάσει διάφορα άλλα επώνυμα πρόσθετα λαδιού για προστασία του κινητήρα από την απότομη αύξηση της ροπής. Όλα δούλευαν για λίγο καλά, αλλά μετά από τα 2000 χλμ το πολύ, έσπαγε το λαδί μαζι με τα προσθετα, από τις υψηλές πιέσεις και θερμοκρασίες που ανέπτυσσε ο κινητήρας με το νίτρο και γινόταν νερουλό με μειωμένες λιπαντικές ιδιότητες. Και έτσι αναγκαζόμουν να αλλάζω τα λάδια στα 2-2500 χλμ το πολύ. Πειραματικά δοκίμασα  το Polytron και παρατήρησα μετά, ότι η συμπίεση ανέβηκε , καθάρισαν εσωτερικά τα πιστόνια και τώρα το λάδι κρατεί την ομοιογένεια του ακόμη και μετά από 10000 χλμ σκληρής χρήσης. Ακόμη αυξήθηκε η ροπή του κινητήρα και κρατιέται στα ίδια ψηλά επίπεδα Performance όπως από τα πρώτα χιλιόμετρα χρήσης του Polytron.

(Μάριος Θωμάς, Citroen Saco VTS 1.6, Αθήνα)

 

- Με το Polytron MTC παρατήρησα ότι οι ταχύτητες μπαίνουν αδιαμαρτύρητα σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Συγκεκριμένα τώρα αλλάζω στον κόφτη την 3η ταχύτητα, σε 4η και σχεδόν αμέσως ξανακατεβάζω σε 3η πριν την στροφή την οποία πλέον παίρνει χωρίς κανένα πρόβλημα. Τώρα κάνω κατέβασμα με οποιαδήποτε ταχύτητα με όσες στροφές και να έχει ο κινητήρας.

(Κώστας Πορετσιάνος - Fiat Punto – Αγωνιστικό πίστας – Αθήνα)