Ταξί

Posted by Coffee 25/02/2017 2 Comment(s) Εντυπώσεις,

Έχω το Mercedes C220 CDi μοντέλο του 2009 με 450.000 χιλιόμετρα. Έβαλα το Polytron MTC στο λάδι του κινητήρα και σταμάτησε ο θόρυβος των ωστηρίων των βαλβίδων. Συνάδελφός μου με παρόμοιο αυτοκίνητο, με 420.000 χιλιόμετρα κοντέρ και με το ίδιο πρόβλημα θορύβου ωστηρίων, άκουσε τον κινητήρα μου και είδε τη διαφορά λειτουργίας με τον δικό του. Τότε πρόσθεσαι Polytron MTC στο κινητήρα του και μέσα σε μια μέρα ο θόρυβος σταμάτησε.

 (Γιάννης Δικράνης, Mercedes C220 CDi μοντέλο 2009 με 450.000km, Λήμνος  6944595551)

 

Στο Mercedes Ε250 cdi σειρά 212 βάζω Polytron MTC από τις 300.000Km. Τώρα το μοτέρ τώρα έχει κάνει 761.000km και παρόλο που το κυνηγάω δουλεύει ακόμα σαν καινούργιο. Πιστεύω είναι από τα ελάχιστα μοτέρ που έχουν φτάσει αυτά τα χιλιόμετρα, επειδή είναι 4κύλινδρο και πιεσμένο (2.143cc - 204PS) και ίσως είναι το μοναδικό που είναι σε αυτή τη κατάσταση.

Αλλάζω λάδια κάθε 20.000km και συμπληρώνω μόλις 300ml λάδι. Στις 500.000km στο Αρτεμίσιο το αυτοκίνητο σήκωσε θερμοκρασία και παρά το γεγονός αυτό, λόγω του ότι του είχα βάλει Polytron το οδήγησα ακόμη 30 χιλιόμετρα μέχρι την Ασέα, όπου εκεί διαπίστωσα ότι το μοτέρ δεν είχε σταγόνα νερό γιατί είχε διαλύσει την τρόμπα. Την επόμενη μέρα άλλαξα τρόμπα και πήγα κανονικά δρομολόγιο και μέχρι σήμερα το μοτέρ δουλεύει άριστα.

Πρόσφατα άναψε το “check” του κινητήρα από κακή ποιότητα πετρελαίου. Έβαλα το πρόσθετο καυσίμου Polytron FC στο πετρέλαιο και η κατάσταση σε περίπου 1 ώρα βελτιώθηκε ενώ την επόμενη μέρα που έκανα το δρομολόγιο για Αθήνα ο κινητήρας δούλευε ρολόϊ.

Το αυτοκίνητο αυτό έχει την ιδιαιτερότητα ότι δεν πρέπει να το σβήσεις όταν κάνει αναγέννηση το DPF γιατί μπορεί να προκληθεί ζημιά το μοτέρ.

(Βασίλης Σταμάτης Mercedes Ε250 cdi σειρά 212 και 761.000km 6947373960)

 

- Δοκίμασα το Polytron MTC και παρατήρησα την επόμενη κιόλας μέρα το πρωινό που ξεκίνησα για εργασία, τον κινητήρα μου να δουλεύει καλύτερα. Μετά από 4 ημέρες είδα βελτίωση και στην οικονομία περίπου 0,5 lit/100km. Μετά τη 2η αλλαγή λαδιού και με τη χρήση Polytron το αυτοκίνητο σταμάτησε να καίει λάδια και η οικονομία καυσίμου βελτιώθηκε σταθερά λίγο πάνω από 1 lit / 100km. Το Polytron MTC το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Όσον αφορά τώρα το βελτιωτικό καυσίμου Polytron FC έχω να πω ότι  αυτοκίνητό μου επιταχύνει καλύτερα και δεν καπνίζει. Το φοβάμαι όμως σε περίπτωση που οδηγείς συνεχώς το αυτοκίνητο στα όριά του λόγω της επιπλέον δύναμης που προσθέτει και ιδιαίτερα στις μηχανές τύπου CDi.

(Δεληγιώργης Νίκος : Mercedes Benz 270 CDi taxi 6944564793)

 

- Ο κινητήρας του αυτοκίνητου μου είχε κάνει 1.300.000 όταν αποφάσισα να δοκιμάσω το Polytron MTC για να βελτιώσω την λειτουργία του. Πράγματι το Polytron MTC βελτίωσε την λειτουργία του κινητήρα μου, την ελαστικότητά του και την οικονομία του. Τώρα το αυτοκίνητό μου καίει λιγότερο και έχει καλύτερες επιδόσεις. Δεν περίμενα να είναι τόσο καλό προϊόν!

(Πρόεδρος των taxi Τρίπολης: Taxi Mercedes C180)

 

- Είδα του συνάδελφου Νίκου το λάδι όταν το άλλαζε ότι ήταν σε πολύ καλή κατάσταση και είδα επίσης ότι δεν είχε κάψει καθόλου ενώ είχε πρόβλημα το 270 cdi Mercedes του. Επίσης είδα από το άνοιγμα της τάπας εισόδου του λαδιού στην κεφαλή των βαλβίδων τα μέταλλα εντελώς γυαλισμένα, πράγμα που δεν είχα δει ως τώρα σε κανένα Mercedes taxi. Έτσι δοκίμασα και εγώ στο δικό μου αυτοκίνητο. Τώρα στο δρόμο σε σχέση με τα άλλα 220 cdi πιάνω πιο άνετα τα χιλιόμετρα.

(Καρελάς Γιώργος : Taxi Mercedes 220 cdi)

 

- Δοκίμασα το Polytron MTC, και παρατήρησα ότι το αυτοκίνητο δουλεύει καλύτερα, πιο ήσυχα πιο οικονομικά και έχει καλύτερες επιδόσεις. Δεν καίει λάδια και έχει ένα σαζμάν καλύτερο από καινούργιο. Το διαφορικό σταμάτησε να θορυβεί και το ταξίδι είναι πιο ευχάριστο. Πήγα στο ιδιωτικό ΚΤΕΟ να περάσω το αυτοκίνητο και είδα σε κάποια φάση δύο υπαλλήλους του ΚΤΕΟ να μαρσάρουν επίμονα το αυτοκίνητο. Όταν τους ρώτησα γιατί επιμένουν να μαρσάρουν το αυτοκίνητο μου είπαν: Δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί το δικό σου αυτοκίνητο δεν καπνίζει όπως τα άλλα diesel και δεν έχει καυσαέρια. Το βελτιωτικό καυσίμου Polytron FC έκανε καλή δουλειά.!! Επίσης έβαλα Polytron MTC στο διαφορικό στο taxi του γιου μου που έκανε θόρυβο και είχε μικροο-διαρροές με αποτέλεσμα να λερώνει το αυτοκίνητο. Την ίδια μέρα που το έβαλα, έπλυνα στο αυτοκίνητο από κάτω τις διαρροές του διαφορικού. Έπειτα το αυτοκίνητο πήγε Κοζάνη και γύρισε. Έγινε έλεγχος την επόμενη μέρα. Καμιά διαρροή δεν υπήρξε ενώ ο θόρυβος του διαφορικού μηδενίστηκε. Οι διαρροές μηδενίστηκαν επειδή η θερμοκρασία στο λιπαντικό του διαφορικού περιορίστηκε ενώ η ρευστότητα του λιπαντικού έμεινε σταθερή.

(Καρελάς Θανάσης : Taxi Mercedes 200E (W124) taxi Diesel 6932530919)

 

- Δοκίμασα το Polytron MTC γιατί το αυτοκίνητο δούλευε πολύ άγρια. Αφότου το χρησιμοποίησα σε δύο μέρες έκπληκτος διαπίστωσα ότι το λάδι του αυτοκινήτου μου έγινε σχεδόν λάσπη. Λόγω της πλυντικής ικανότητας του Polytron είχε συμβεί αυτό. Η μηχανή μου είχε πολλά κατάλοιπα στο εσωτερικό της γιατί είχε 1.000.000 km. Συντόμευσα πολύ την επόμενη αλλαγή λαδιού, περίπου στα 500 χιλιόμετρα και άλλαξα και φίλτρο και πρόσθεσα ξανά Polytron MTC. Μετά από αυτό το οικονομόμετρο του αυτοκινήτου έδειξε μεγάλη βελτίωση στη κατανάλωση πετρελαίου ενώ ο θόρυβος του κινητήρα άλλαξε εντελώς. Έπειτα από 3 χρήσεις με Polytron o Φίλιππας ανέφερε ότι δεν θα προχωρούσε στη πώληση του αυτοκινήτου επειδή η λειτουργεία του βελτιώθηκε και η κατανάλωσή του έπεσε από τα 5.9 lit/100 στα 4.5 με 4.4 lit/100km.! Δηλαδή 24% λιγότερη κατανάλωση. Τέλος το αυτοκίνητο σταμάτησε να καίει λάδια και η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα του έπεσε κατά μία γραμμή. Αργότερα δοκιμάσαμε στον tester το μεταχειρισμένο λάδι με 15.000 χιλιόμετρα το οποίο όμως είχε προστεθεί Polytron MTC όταν είχε γίνει η αλλαγή. Το μεταχειρισμένο μαυρισμένο λάδι προς έκπληξη όλων ήταν πανίσχυρο δείχνοντας απίστευτες επιδόσεις.

(Φίλιππας Mιχόπουλος : Taxi Scoda Octavia turbo).

 

- Το Polytron το χρησιμοποίησα για πρώτη φορά 1500km πριν την αλλαγή των λαδιών μου, και σε αυτό το διάστημα η κατανάλωση έπεσε 0,5 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα. Έπειτα πραγματοποίησα την επόμενη αλλαγή με λάδι των 20.000 χιλιομέτρων και Polytron. Παρατήρησα επιπλέον πτώση της κατανάλωσης και τελικά μπορώ να πω ότι το αυτοκίνητό μου έκαιγε 7,3lit/100km πριν το Polytron ενώ τώρα καίει 6,2lit/100km.

(Μπαλκανάς Νίκος Δημητσάνα Mercedes E220 cdi taxi)